Evlenmeden önce isim yoğun olmasına rağmen pazarları asla oturmazdim sürekli birileriyle bulusurdm. Sonra eşimle tanıştım yine öyleydik sonra bi evlendik balayına gittik geldik hamile kaldim işten ayrıldım sonra düşük yaptim ise döndüm yeni gelinlilik cicim ayiyms hepsi karmakarışık oldu sonra yine hamile.kaldim covid basladi hamilelgn zorlukları aksilikler derken bebeğim 6 aylik.olmus aynaya baktigimda bitkin bi kadın goruyorum her sabah kalktıgımda yastigimda bi avuç dolusu saçlarım dokulms oluo kahvaltı desen edemiyorum bebegm durmuo tuvalete gidiyorum çok aglio gidememkten kaşıklarm agrio artk cisimi tutamamaya başladım 😂 uyku düzeni 0 zaten 10dkya bi emdiği için yanimda yatryrm eşimde kanepede3 yatio böyle bi sinirlilik hali gelio bazen sonra kızıyorum kendime niye zayifsin bu kdr die gucsuzsun ama bizde insaniz bazen çevremizdiler bunu unutuo bliomsn keşke bi günlükte olsa bi kendine gel die elimizden tutulsa bu kdr cokmesek iyi anne olmaya çalışıyorken keşke kendi benliklermizi unutmasak bebeklermze daha da verimli oluruz annelik zor diyip ahkam kesmeselerde hadi sende bi soluklan deseler umarım bebeklermz buyudnde cıvıl cıvıl hayatlarımızı gorurler bazı şeyleri umarım tekrar yoluna koyariz :)