Bebegmveben3 Arkadaşlar 2aylik olduk yeni. Yarın sabah 6. Gün kaka yapmadı. Biogaia kullaniyoruz çay kaşığı zeytinyağı da içirdim. Daha tık yok. 10gune kadar duydum yolu varmış fakat yapmazsa lavma son çare. Fakat bende lavma yapmak istemiyorum alışır diye korkuyorum
Ebrusamet0742 Bebegmveben3 geçen forumda birisi siringayla poposuna azıcık zeytinyağı sıkın hic bir sakıncası yok diyordu banada ilaçlardan daha güvenilir geldi açıkçası
Zeycan21 Bebegmveben3 merhaba canım benim kızım da aynı sorunu yaşadı 3 hafta boyunca 3 gün bekledim yapmadıysa sabunu zeytinyağına batırıp attım hemen yapıyor 3 haftadan sonra düzene girdi bir sürü ilaç denedim daha da huzursuz oldu sabun at rahatlayın ikiniz de
talula Bebegmveben3 çocuğun bir huzursuzluğu yoksa normal diyorlar ama ağlıyor ve ıkınıyorsa muhakkak götürün. Bizim ki 4 gün yapmadı tesadüfen kontrolde söyledim poposuna bakalım dedi hatta bana da gösterdi poposunda çatlak vardı acıyor diye yapmak istemiyormuş
Burcualpos1 Bebegmveben3 öğlen 5 damla bio aksamlarida 15 damla sab simplex veriyorum bizimde bazen oluyor kaka sorunumuz ama.en fazla 2 gün daha sonra masaj yapıyorum ayaklarında bacaklarına ayaklarını yukarı kaldırın tavsiyem masajla pırt yaptırıyorum iyi geliyor
123_lutfiye 10 aya kadar normal diyo uzmanlar, eğer dokuz onda yapmazsa bi acile götürün bizimde öyle oldu iki dk hemşireler totosundan ilaç sıktılar beş dk ya yaptı 🤗
Zeycan21 Bebegmveben3 valla öyle bir rahatlıcak ki yap canım rahata ericeksin alışır diye korkma ben denedim 3 hafta da düzeldi 2 aylık benim de bebeğim 3-4 hafta öncesine kadar kakasını nasıl yaptığını anlamazdım
Bebegmveben3 talula götürdüm bağırsaklarını dinledi gayet iyi duruyor dedi doktor istersen lavma yapalım dedi yada zeytinyağı ver bakalım önce oyle bi deniyelim dedi fakat bu durum sürekli tekrarlarsa diye korkum var
Zeycan21 Burcualpos1 beyaz sabunu küçük ince kesiyorum zeytağına batırıyorum 5-10 saniye sonra poposundandan atıyorum 2 dk ya yapıyor