Maral_sultan Kızlar merhaba kızım 3ay 4 günlük doktorumuz yarın gelin aşıyo yapalım dedi fiyatı da 750 TL özel aşı olarak geçiyormuş yaptıranlar var mı yaptırdıktan sonra yan etkileri oluyor mu ve ne aşısı ne için vuruluyor bilgi verir misiniz ?
esrasyaa Maral_sultan 3.ayda rota oluyo genelde agizdan damla seklinde yapiyolar bizde etki yapmamisti ama ishal ates huzursuzluk vs. yapabiliyo. Yaptirmanizda fayda var ama zorunlu degil
Katun Maral_sultan rota aşısı evet bizde yan etki olmadı ama fiyat bize fazla geldi bana? Eczaneye sorabilirsiniz
_pandam_2021 Eczaneden al sağlık ocağında yaptır damlayı bizde yan etki olmadı damladan 1 saat sonra emzirmen söylendi kusmaması için
Alputkan Rota aşısı yaptırdık 2 kere ishal yaptı üstüne taştı o kadar, doktorumuz bağzı bebeklerde nadir yan etki yapar dedi, ateş gibi Ama üçret çok geldi bizim aşı, artı kontrol 540 TL idi Kontrol 180 aşıda 360, sizin kontrol üretimi çok acaba