NesLyy- Reyna Evet kokusu çok güzel Arkadaşlarım falan soruyor hep wallaa yumuşakta yapıyor bende oğluşuma kullanıyorum🥰
ikiKudurukAnnesi Hipp ve uni baby hee bir de ben kullanmadım ama baby me ninde içerigi temizmiş ve öneriyorlar
Deletedmom484545 Reyna beğenirsin. Ben yumusak olsun diye sampunla beraber bunuda kullanıyorum oğluma cok güzel kokuyor eğer açılırsa link bak bi https://ty.gl/i9v9tsf62i
Denizzz88 Reyna bioderma kullanıyorum çok memnunum kokusuda güzel yıkanınca kafasını öpesim geliyo sürekli
sheesyelllow Reyna bubchen papatya özlü kullanıyorum oğluma ben çok beğeniyorum kokusunu saçlarını yumuşacık yapıyor 💕💕yikadigim zaman sabah kadar koklayıp uyuyorum oğlumu miss miss
alinaannee Reyna içeriği temiz olan mis gibi kokan unibaby papatya kokulu şampuan hem yumuşacık yapıyor hem çok güzel kokuyor ayrıca doktor önerisiyle ıslak mendil deterjan şampuan yağ unibaby kullanıyoruz biz
_____ Reyna ben oğlumda 1,5 yaşına kadar mustela kullandım sonrasında bünchene geçtim güzel ve temiz içerikli bir ürün