47 günlük bebeğim var gece gayet güzel uyuyor ama gündüz hiç uyumuyor ve bu beni çok yoruyor gazlı bir bebek ama gece uykusu çok iyi gündüz sadece memede uyuyor memeyi bıraktığı an uyanıyor yaşayan varmı 🤔 ne zaman düzelir bide yarım saatte bir emmek istiyor uyumadığı için