Kızlar geçen hafta halam coronaya yakalandı. 59 yaşında şeker hastası. Eve ilaç getirmemişler. Artık kalktı vermiyoruz demişler. Gerçekten de öyle mi? Bu aralar covid olanlara ilaçlar gelmedi mi? Sadece doğal yollarla atlatmaya çalıştı ve soğuk algınlığı ilaçlarıyla ama bugün toprağa verdik halamı ne yazık ki bir anda nasıl oldu anlamadık 😔😔 covide bağlı kalp krizi geçirmiş. Acaba ilaçları içseydi düzelir miydi diyorum yada coraspin kullansaydı 😔kafamda bir çok soru var. Hiç beklemiyorduk çok üzgünüm😔😔😔