Kızlar merhaba,
dogum yapalı 15 gun oldu.Bugun sonucum pozitif çıktı.3 gundur kendımı ıyı hıssetmedıgım ıcın cocukla cok fazla emzırme dısında cok bag kurmadım öpmedim vesaire.Doktoru bişey olmaz bebekler hafif atlatır teste bile gerek yok dedı.Cocugumda herhangı bırsey yok.Atesını sureklı ölçüyorum.Ne yapmam lazım lütfen destek verin.Çocuguma birsey olur diye korkuyorum