defne211021 hiç ateşim olmadı. Oturdugumda batma oluyordu rahatsız etmeye başladı. O şekilde gittim. İlerlememişti belki de bilmiyorum. Tahlil vermedim hiç. Alt ultrasonla baktı doktor ve fitille iyileştim. Sizin ateşiniz varsa bir an önce gitmenizi tavsiye ediyorum.