Merhaba anneler oğluma 2 aylıkken süt ve süt ürünleri alerjisi teşhisi konmuştu yaklaşık 7 aydır bende diyetteydim şuan oğlum 8 ay 18 günlük bugün deri testi yapıldı ve çok şükür süt alerjimiz geçmiş. Hem kendi adıma hem oğlumun adına çok mutluyum şuan darısı tüm alerjik bebişlerin başına 😇