Zumrab Hanımlar merhaba oğlum verem aşısı oldu 1 ay oldu ama sanki böyle sivilce gibi kızardı nohut gibi şiş endişeleniyorum bu durumu yaşayanlar var mı
mehtapmirayuygun Zumrab bizimde aynısı sağlık ocağında ebeye sordum hatta öyle olması gerektiğini söyledi
Serene Zumrab Öyle olmazsa asıl sorun.İz çıkmazsa tutmamış demem oluyor.kabuklanma kanama da yapabilir endişe etmeyin.Hepimizin kolunda verem aşısının izi var ☺️
Arven10 Zumrab öyle olması gerekiyor zaten hatta 3 ay fln pirinç tanesi gibiydi orası doktor kızarıp şişmezse haber ver demişti