Evli_Mutlu_Bebelii bizim cocuk doktoru teshis koydu, ayni belirtiler vardi + tekrarlayan pamukcuk. Son olarak ek gidada yogurt denemistik kan gelmisti. Doktor sut urunleri+yumurta+domates sogan sarimsak+gluten+baharat tahin kuruyemis+dana etini kestirdi. Emziriyordum. Sonradan kan testi yapti alerjisi yuksek cikti 5 yasina kadar diyet acilmayacak dedi gastro uzmani. 13.5 ayligiz hala cok alerjik. Daha sonra alerjisi gecmeyince tamamen mamaya gectik doktor raporladi mamaya basladik. Sadece mama ictigi donemlerde alerjisi bitiyor misil misil uyuyordu. Ek gida doneminde anladim ki baska seylere de alerjisi var mesela tropikal meyveler havuc patates. Deri testi yaptiricaz biraz daha buyumesini bekliyoruz. Zaditen damla verdi yogun alerji durumlarin 10 damla 10 gun kullaniliyor. Mama evolvia Rp yazdi. Cocuk doktoru bizi yonlendirdi yani. Camasirlarini da duru granul ile yumusatici kullanmadan yikayin x2 durulama yapin