Hanımlar merhaba. Ben bebeğime 3.ayından beri bebelac gold kullanıyorum çok memnunum ama 900 gr mama 175 lira ve 5 günde bitiyor 900 gr mama. Artık çok zor yetişiyoruz. Maalesef değiştirmemiz gerekiyor. Bimin bebevita mamasını kullanan var mı aranızda nasıl bir mama 🧐😏