Yeni taşındık ve burada bulunduğumuz ilçede su inanılmaz sert, kireçli. 2 oldu makineyi çalıştırıyorum ve bütün güzelim bardaklarımı mahvetti. Hep beyaz beyaz buğular ve beyaz kireçli su damlacığı lekeleri oluştu daha 2 yıkamada 🥺 eski oturduğum yerde tuz bile kullanmıyordum. Bardaklarımda tek bir leke çizik bile yoktu. Burada şimdiden mahvoldu. Tuzunu parlatıcısını koyduk ama bana mısın demedi 🥺 aynı durumu yaşayıp çözüm bulan var mı? Gerçekten canımı sıkmaya başladı. Eve biri gelse su vermeye utanırım öyle kötü görünüyor 🙁