Yorgunanne07 Kızlar kızım 30 aylık ama.hala.bezli sabaha bez taşmış olarak uyanıyor nasıl nerden başlamam lazım artık tise alışması lazım geçmi kaldık 30 aydan sonra tise alişan varmi bebisleri
dolunay01 Yorgunanne07 kız cocukları daha erken alısıyor aslında benımde oglum 30 aylık bezlı bana gelıyo kaka anne dıyo ama daha alıstırmadım.sızdede boyle bır sınyal varsa baslayın bence
Yorgunanne07 dolunay01 evet var kaka var diyor ama yapmış beze öyle söylüyor tise otutturuyorum bekliyoruz yapmıyor kalkıyoruz iki dk.gecmeden yapıyor kis günü hali sermesen olmaz ama böyle heryere iserse naparim bilmiyorum