Umay-123 Alin123 sıkıntı olmaz bıtkısel ilac oldugu için ama ıkı uc kere nasıl demıs doktor bızımkı üstüne basa basa gerekmedıgı surece kullanmayın demıstı bıze cok ıyı geldı hemen dalıyodu uykuya ıyı olmustu
iperir_bul Ooo 4. Ay atağı:) bir mağdure hanımda ben burdayım. Geceleri 15 dk da bir yarım saatte bir ağlayarak kalkıyor:( dün üşenmedim saydım 10 kez kalktı 10 kezzzz uykusuzluk zor ama alışıyorsunuz. Bazı geceler dayanamayıp bende ağladım:( bakalım ne zaman geçecek merakla bekliyorum. Ama yalnız olmadığımı bilmek güzel bir şey. Hep birlikte atlatacağız bu atağıda 💪🏻Sağlıklı olsunlarda bugünlerde geçer
mthnflzr Kızlar bizim 2-3 hafta sürdü ve şükür 2 gün önce bitti 💛 sürekli ıhlıyordu, asla yemiyordu, 4 saatte 20 cc falan yiyordu, sürekli ağlıyordu kafayı yemek üzereydim. En çokta açlığını takıyordum şimdi hiçbir şey kalmadı💛 Geçiyor sabııır 💛💛🙏🏻🙏🏻
Liyaninannesiiii Alin123 bizde 4 ay 3 gunluguz gece ağlayarak uyanıyor gündüz uyumuyor inşallah gecicidir☹☹