Kızlar yaşadığım bi mağduriyet için yazıyorum sörf sütü gelsin diye bu ilacı kullanan anneler görür belki diye 😇 Ben yeni doğum yapmışken dr önerisi ile aldım ama benim sütüm zaten çok fazlaydı kızım emmiyordu emme refleksi gelişmemişti. İkinci gün eşim araştırdı ve dr gittik neden yazdınız zaten sütüm çok diye. Kem küm etti özel doktor tabi bi de kızım için d vitamini istemiştim bestlak damla vermiş ben onu d vit sanıyordum neyse… ben sizden d vitamini istedim neden bınu verdiniz ben lohusayım ilk bebeğim damla verdi doktor diye bunu bebeğime verebilirsin ki eşime “alyaya d vitamini versene” bile dedim o da verebilirdi. Çok sinir oldum bu işin peşini bırakmadım çok araştırdım ve motillım ani bebek ölümlerine kadar yok açıyor direk bebeğin kalbine etki ediyor prospektüsde de yazan bu. Hala çok sinirliyim o zaman yaşadıklarıma. Bunu da biraz önce post gördüm yazmak istedim bilmiyorum belki yaşayan vardır.