Prensinannesii19 Kendiliğinden geçtimi yoksa tedavi süreciniz oldumu? Oğlumda da şuan 27 günlük 15 gün sonra usg çektirme endişelerim var açıkçası 😑
Aygulyaman Prensinannesii19 bizimde ufak bi genişleme vardı milim olarak şuan hatırlayamadım. dogumda kapanır demişti doktorum kapanmadı her ay ultrasonla bakıldı 4ncü aydı sanırım kapandı çok şükür. Biraz ekstra özen göstermemi önermişti doktor günde 2 3 defa altını değiştirirken yıkamamı ıslak mendil kullanmamı tavsiye etmişti. En yakın zamanda kapanır Allah’ın izniyle 🤲
Mervetly Prensinannesii19 benim oğlumda var, anne karnından beri takipliyiz sadece sol böbrekte. Bize de hep doğumdan sonra kapanır dediler kapanmadı maalesef. İnşallah sizinki kapanır. Doğduğunda ultrason çektiler 7 mm di 40 gün sonra 10 mm sonra 15 mm en son 30 mm kadar çıktı. Doktoru kapanır dedi şu an 14 aylık ve yaşına girmeden kontrole gitmiştik çok şükür 8 mm düşmüş. Doktorunun dediği gibi oldu. Diğer gelmenizde daha da geçmiş olacak dedi bekliyoruz hala. Ama bir ikş testten geçti neyin sebep olduğunu tespit etmeleri için.
Annezey Bir böbrek 10 mm diğeri 6 gibi bir şeydi doğduğunda. 2.ay 8 oldu daha sonra sünnet ettirdik. Biri tamamen kapanmış biri de 5 mm kalmıştı.
Annezey @Prensinannesii19 oğlum 5 aylık olalı iki gün oldu doğduktan sonra 3 defa usg çektirdik. Zaten doktorumuz zamanla kapanacağını söylemişti. Sizin genişlik ne kadar ?
Prensinannesii19 Annezey bir böbrekte var bizim 10 diye hatirliom ilk çektirdik düzelmemiş bi ay sonra birdaha bakcaz dedi dr hayırlısı bakalım
Annezey @Prensinannesii19 Düzelir Allah’ın izniyle. Bizimde dediğim gibi öyleydi bende çok endişeliydim hamileyken öğrenmiştim. Ama şükür zamanla azaldı. Bende bir iki ay sonra tekrar usg çektiririm.
Prensinannesii19 Annezey bende anne karnında öğrendim 2 santim demişti dr doğduktan sonra yine genişlemiş inş zamanla tedaviye gerek kalmada kapanır sizinki kaçtı
Masalmmmmmm Benm kızımda da hamileyken var dediler 4 filandı doğdu ilk ay 4mm olarak devam etti 2. Ay 8 mm ulaştı takip edilecek sınıra gelince çocuk nefrolojiye göstereceğiz. İdrar yolu enfeksiyonuna filan dikkat etmem söylendi bakalm ,🥺
Mervetly Prensinannesii19 inşallah geçer geçmese bile hiç takılmayın çok şükür tedavisi olan bişey böyle düşünün. Rabbim beterinden dermanı olmayan hastalıktan korusun🥰