ben kızima daha doğmadan almıştım bununla baslym duruma göre değiştirrm diye kızım 7 aylık ve bı tane bile başka bez kullanmadım ne pişik yaptı ne taşırdı. çok memnunum. 4 numara kullanıyorm 44 tanesi 60 lira normalde geçen gün kampanya vardı 100 tanesini 90 a aldım. gece 12 de değiştiryrm sabah 12de kalkıyor kızım hiç taşırma yapmamış oluyo