Ya bebiş doğdu doğalı sıfır organizasyonla geçirdik 5 yakın arkadasız sürekli görüşen arkadaslarım da çok ısrar etti hani hem hatıra olur hemde bize bahane olur diye aklıma girdiler. Bişe yapmicam bir tek pasta yapan var mı varsa afoto paylaşabilir mi bide 10 kişilik pasta yaptırsam ne kadara yaparlar