Kızlar bir ay önce doğum yaptım. Doğum yaptığım günden beri sırt üstü yatamiyorum. Sirt ustu yattigimda Kuyruk sokumuna doğru sol tarafimda batma oluyor. Bu geçici bir şey midir. Geçici diye düşünüp önem vermedim ama bir ay oldu. Normal doğum sonrası bel ağrısı yasayan var mi? Epidural vs olmadim bu arada.