Arkadaşlar yardımcı olur musunuz bebeğim sudocrem yedi 2 saat oluyor yiyeli bir kusma ateş vs yok yoğurt verdim su verdim normal hareketleri devam yani çok da yemedi ama ne yapmalıyım doktora götürdüm şuan görünürde bişey yok eğer dersen kayıt yap ararım 112yi 24 saat yoğun bakımda yatar dedi