C.tesi doktora gideceğiz ama geçen de gönderi açmıştım bebeğimin yumurta ve süte alerjisi olduğunu düşünüyorum mukuslu kaka ve bir kere kanlı kaka yaptı. Ben bir haftadır yumurta, süt ve süt ürünleri tüketmiyorum. Ama 2 hafta sonra ise başlayacağım için sürekli süt sağmıştım. İlla ki yumurta ve süt ürünü tüketip sağdığım süt olmuştur şimdi o sütleri çöpe mi atacağım 😥 içim gidiyor 😔