Bence yanlız değiliz ☺️☺️ Bizim oğluş da kendini kasardı hep, sopa gibi olurdu napıyo böyle derdik, 5.ayında,
şuan 8 aylık, her ay başka birşeylerini keşfediyorlar onlar da bence,
bu ay diş bekliyoruz, dişsiz dede gibi ağzında bişey varmışcasına mıç mıç gevme hareketi yapıyor😂
durumdan rahatsız gibi görünüyorlar insan da panik oluyor ama genel bir durum bu bence, fizyolojik bir rahatsızlığı olsa doktorumuz söylerdi mutlaka🙏🏼