Anneler kızım 20 günlük. Sütüm hemen gelmedi kızımı çay kaşığı ile besliyorduk. Sarılık değerimiz artınca biberonla besledik. Meme reddi vardı sık sık emzirdim yine de memeyi bırakmıyor. Emiyor ama ne kadar emse de en son yine biberonu istiyor. Bende biberonla 30-40 cc süt daha veriyorum. Biberonu vermesem kızılca kıyamet kopuyor. Uyku gözünden aksa da uyumuyor . Hırçınlaşıyor. Ben biberonu nasıl bıraktırırım ya sürekli süt sağmak çok zor. Birde emince sağımda sütüm az çıkıyor. Biberonu bıraktırabilen anneler deneyimlerinize ihtiyacım vaaaar 🙏🏻🌸