Bsrtan ben kızımı ankara’dayken bir profesöre götürmüştüm o bana çocukların 2 yaşına kadar antibiyotiği üç gün kullanması gerektiğini söylemişti çok zorda kalınırsa 5 gün kullanılır demişti eğer bir doz bile fazla alırsa vücut ani tepki gösterir antibiyotiği kaldıracak bünye yok onlarda demişti. Muhtemelen sizin fazla kullanımından kaynaklanmıştır dokunması..
Bir de inatçı günler süren yüksek ateş sonrası vücutta döküntüler olması zaten çok normal