Atabsra bebekler bazen kucakta rahat etmez kasarlar kendilerini. Allah korktuğuna ugratmasin canım. Umarım kasıtlı yapıyordur. Ama dediğim gibi gelişimi iyiyse sanmıyorum. Kızım 6 aylıkken biz de çok korkmustuk uykuda sicriyordu. İstanbul’da Burak tatlı var ona götürmüştük. İçeri girer girmez kızım yabanciladi felaket ağladı. Doktor muayene etti. Baksana cin gibi bakıyor bu kız. West olsa gelişimi böyle olmaz demişti. Eeg de çekildi tabii