Kızlar perişan olduk ya kızım 3-4 gündür ilk defa hastalandı 8 ayında Ateş öksürük balgam griple devam etti doktora gittik ama klasik calpol pedifen verdi gönderdi zaten onları verdim evde ateş çok şükür bir gün yükseldi düştü takip ettim sürekli ama nolur fikir verin bana burnunu da serum fizyolojik yapıyorum 5 dk sonra tıkanıyor tekrar burnunu silmekten nasıl kızardı içim parçalaniyor sanki sildirmiyor napabilirim kizariklari için çok zormuş çok bebek hasta olunca