Kızlar ben bugün emzirmeye son verdim 19 aylık olduk . Çok değişik bir ruh hali oldu bende sanki çocuk sürekli açmış gibi hissediyorum normalde 20:30 da uyut uyumak istemedi meme meme diyor . Eskiden emzirirdim o şekilde de uyurdu. Şimdi ise ayakta sallıyorum tv başında . Varmı tavsiyeleriniz ? Açıkçası böyle de uyumasını istemem desteksiz uyusa daha iyi olur böyle alışır diye korkuyorum . Ne yapmalıyım