Annnisshhh sakatat türü şeyleri de hiç sevmem yiyemem ki🙈kırmızı eti bile sevmiyorum çok fazla,tavuk eti yiyebiliyorum sadece,bir de hemoroidim hala geçmedi,adet kanamamda şöyle arttı,geçen ay spiral taktırdım hem uzun sürdü hem de fazla kanamam oldu,doktorda bunlara bağladı aslında nedenini ama bende uzun zamandır vardı bu morluklar,önemsememiştim ben hiç