Bebeğim 13 aylık sadece anne sütü ile besleniyor. Hiçbişey yemek istemiyor sürekli yiyecek bişeyler teklif ediyorum istemiyor. Emmeden uyumuyor gecede emmek için sürekli kalkıyor ve beraber uyuyorux çünkü yatağına bırakırken uyanıyor ve uyutmak saha zor oluyordu. Şuan hayatım çok zor sürekli emiyor ve yapışık bi hayattayım. Nasıl bu durumu düzeltebilirim. Yaşayıp bu süreci atlatan var mı?