Cemre_61 çok teşekkür ederim cevabınız İçin . Ek gıdayı baya çeşitli kullanmaya çalışıyorum ama mide alıştıkça düzelecek sanırım söylediğinizden öyle anladım ben 🙈 yazışmalar o kadar işime yaradı ki iyi ki yazmışsınız yoksa alerji alerji diye dolaşacaktım ortalıkta . İnsallah bebeklerimiz sağlıklı olur hasta olmasınlar 🫶