Teacher5834 Ezo44 3 saatte 100 ya da 120 cc. Ek gıdaya başladık 2 öğün ek gıda var. Bazen 3 saatte değil 6 7 saatte o kadar içiyor
1Asel Ezo44 kızım 5 ay 9 günlük 4 saate bir 120 içiyor 5 saati bulursa 150 içiyor o da benim zorumla az mı acaba bizimde. Aklımda hep soru işareti doğrusu
Ezo44 Nuraydmr ek gıdaya geçtik biz bebeğim uyanık bir şekilde mama içmiyor hep uyku halinde alıyor acaba yeteri kadar mama içiyor mu ondan Emin olamadım 😭
melegim71 Ezo44 ya misal uyaniyo 8de veriyom sonra 11 gibi istiyor tekrar 3 saat felan doyuramiyorum kizimi cidden
Nuraydmr Ezo44 Dönem dönem iştahsızlık oluyor bebişlerde. Bizde de vardı ama geçti. Ek gıdaya geçmedik henüz.
melegim71 Ezo44 her cocuk fsrkli ki doktoruma dedim artik doydugunu bilir ver dedi kac cc iciyor ki . Ek gidaya gectik biz onda bile ver diye agliyor 😃😃😃 gorsen bide tipiini zayif dogdugu icin zayif kim der ona bukadar iciyo
Nuraydmr Ezo44 ışıklı bi oyuncak vardı onunla oyalayarak besledim hep. Ya da ayağımda sallarken tam uyku moduna geçiyo o zaman verıyodum.
Ezo44 melegim71 şuan gündüz 3-4 saatte 120-150 arası içiyo gece ise bazen 90 bazen onu bile içmiyor o yüzden az mı ye düşünmekten kendimi alamıyorum Kilosu iyi ama şu anlık bebeğimin 7-8 gündür böyle
melegim71 Ezo44 ya bence gayet iyi iciyo ki ben gece emziriyom buyuk bi ihrimal gece benimkide az emiyordur . Oncrden nrkadar iciyordu boyle dediginize gore istahta bi azalma var
melegim71 Ezo44 ayi ilerledikce beslleenme suresi uzar zaten misal ayi ilerleyen cocuk anneyide az emer beslenme arasi uzar ki mama anne sutu gibide degil daha cok doyurur gececmisal kizim 9 yatiyorsa yeri geliyor 2 kalkar yeri gelir 5de emer geri yatar