s_enil_ay Deleted098 sarj suresinde ve sesin gelisinde sorun olmuyor degil mi? Bir de o markanin tek modeli mi var?
papatyaannee s_enil_ay ben v-tech kullanıyorum e bebekten almıştım Önce motora kameralı vardı şarjı çok çabuk bitiyordu o sebepten dolayı daha uygun sesli bir telsiz aldık Buda hızlı bitiyor ama diğerine göre daha iyi
s_enil_ay papatyaannee bende de weewell in kamerali olani var ama pek memnun kalamadim. Sesi gelse yeter diye dusundugumden telsiz bakiyorum. Tesekkur ederjm