Nrgyslmn Kızlar beş gün önce sezeryan oldum sütüm çok az bebeğime yetmiyor mama takviyesi ile besliyorum bebeğimi ne yapsam artar sütüm bilgisi olan
lanadelmiyav Nrgyslmn tahin helva , dereotu, humana çayı, malt içeceği, kuru dut, kuru incir, yulaf, bol bol su, iyi uyku.. Bunlar fayda edecektir
Zeynepinannesi28 Nrgyslmn sürekl emzirin varsada yoksa da emzirin emzirdikçe sütünüz gelecek bende sezeryan oldum 4.5 aylıgız suan doğru düzgün gelmedi mama vermedim sürekli saat bası emzirdim gece gündüz sonra görümcem bi ilaç verdi gıda takviyesi laktamax kapsül onu içtim günde üç kere hoşaf içtim bol bol su içtim sulu yemekler yedim geldi ama size tavsiyem mamadan ziyade göğsünüzü verin çünkü bir yakınımda aç kalır diye mama verdi bebek mamadan çok gelen süte alışınca anneyi bıraktı 🥺moralinizi bozmak için demiyorum asla ama emzirin rızkını veren Rabbimdr bebeginizin rızkını verir ve su da çok önemli sütünüze güvenin moraliniz bozuk olunca psikolojik olarak çok etkiyor
Nefeess Nrgyslmn 2 ay 4 günlük bebeğim ilk hafta mamaya başlamak zorunda kaldım damla damla geliyordu sütüm 1-1.5 aylıkken memede çıldırıyordu sinirden günlerce ağladım biberona alıştı diye saatlerce ayakta emzirdim ama pes etmedim hem mama hem meme devam ettim sürekli değil 2-2.5saate bir meme verdim gün sonunda bazen de akşam üstü hiç süt kalmadı göğüslerimde o zamanda mama verdim özellikle gece emzirmeye çalış gerçekten süt artimi gece daha çok oluyor benim yemekle pek işim yok ekstra bir şey yiyip içmiyorum ama ister istemez sık sık acikiyorum sütüm en çok güzel uyudugumda ve bol su tükettiğimde arttı ve sütün olduğuna cogalacagina inan çok etkiliyor
Nrgyslmn Zeynepinannesi28 teni sararmış aç bırakmak istemiyorum kıyamıyorum birde yetersiz besleniyor diyeni kan şekerimi düşük hep uyuyor bir türlü uyandiramiyorum önce meme mi veriyorum emiyor ağlaya ağlaya zorla veriyorum süt kalmayinca mecbur 1 ölçek mama yapıyorum
Nrgyslmn Nefeess şuan bende aynı durumdayım bir saat boyunca emziriyorum süt kalmayinca ağlıyor mecbur mama yapıyorum resmen memem ağzında iken sağıyorum kendimi ve sütüm ishal yapıyor yine de emziriyorum belki düzelir diye
ikizannesi2 Nrgyslmn 32+3 de sezeryanla doğum yaptım sütüm hemen geldi bence biraz sakin olunmalı ve bol su içilmeli
Bsradskran Nrgyslmn ten teması yapın derim doğum yaptığım gün gelmişti sütüm su falan içmedim hormonlarla alakalı olduğunu düşünüyorum benim hamileyken de bazen süt akıyordu ama ten tene temas yapınca ayağa kalktım hemen damlamaya başlamıştı çok şaşırmıştım
Zeynepinannesi28 Nrgyslmn önce kendinizi verin olanı emsin doyamadığı yerde yine verin mama aç kalmasın mamaya alışıp sizi bırakmasın 🥺 tez zamanda bol sütlü günler inşallah 🙏🏻
YigitAlimmm Nrgyslmn bol bol emzir o bebeğin ihtiyacına göre artar sıcak duş al her gün rezene çayı iyi gelir bide promalt içecekler oluyor oda fayda ediyor
Nrgyslmn YigitAlimmm humana çayı içiyorum henüz yeni sezeryan oldum sıcak duşu sık sık tekrarlamak istemiyorum göğsümu sıcak Su ile yıkayıp masaj yapabilirim ama
YigitAlimmm Nrgyslmn bende ilk zaman humana içmiştim sonra aktardan rezene ve kimyon tohumu aldik tavsiyem kafanı çok bulandırma zamana bırak
Egeberk Nrgyslmn bestlak damla tavsiye ederim bide duşta goguslerine su tut ve bol su iç faydasını göreceksiniz