Iremcan merhaba bizimki genel anesteziyle oldu gece uc bucuktan sonra mama vermeyin dediler gece uyandirip mamasini verdik uyuttuk 7 bucukta hastanedeydik islemler halledilip damar yolu acildi ve ilk bebegimi aldilar ameliyathaneye, muhtemelen bebekler uzun sure bekleyemez diye onceligi ogluma tanidilar sukur oglum bekledigimden iyi cikti sadece 2 saat kadar yanlis hatirlamiyorsam mama vermememi soylediler.Zaten anestesi etkisiyle uyudu bir sure mamasini icti sonra kusmasi olmadi buna dikkat ediyorlar ve ilk idrari yaptiktan sonra taburcu oluyor bu arada oglum 1 yasinda tedirginligini anliyorum cok zor degil merak etme annesi😊