kizim 19 aylik. anne sutu istiyor dinem donem hic baska birsey yemek istemedigi oluyor.
ama anne sutunu alabilecegi son zamanlar suan ve bagisikligini guclendiriyor, boyle kış hastalik zamani birakip savunmasini dusurmek istemiyorum.
emzirmeden once yemek teklif ediyorum, bazen yiyor bazen yemiyor. cok takmiyorum dogrusu, kilo alimi sagligi gostermez, testleri guzel cikiyor.
yemek yemediginde biraz sonra meyve teklif ediyorum, genelde yiyor. kahvalti yapmayi sevmiyor ama salatalik falan kemirmeye bayiliyor. ek gidadan vitamin almasi yeterli, doymak icin memeyi seciyo olmasina takilip kendimi de onu da germiyorum. doymasa ac kalsa yer zaten, babasiyla vakit gecirdigi gunlerde yediklerini duyunca sok oluyorum. memeye guvenip yemiyorsa da takmiyorum valla, sunun surasinda emecegi maksimum 2 yasa kadar flan zaten. sonrasinda zaten mecbur sadece yemek yiyerek yasayacak omur boyu. doganin kendi icin sagladigi seyden ne kadar faydalansa o kadar daha iyi bence. duzenli test yaptirip, vucudunda neyin eksikligi varsa onu takviye edecek turden besin verebilirsiniz.
doktorumuz bizden 9. ve 18. aylarda check up benzeri bir test istedi, degerlerin cok yerinde oldugunu soyledi hatta verdigim demir damlasinia bile artik gerek olmadigini soyledi. memeyi kesme noktasina gelmeden once testlerden gecirin yada baska bir doktora daha danisin bence