Kahvedelisi35 sabır gerek, 18 aylık artık sizi cok iyi anlıyor..ben 16 aylıkken kestim o zaman 18 ay kadar anladığını düşünmüyorum cunku:) nese,benim oğlum emerek uyuyordu dua açtım nebe suresi onunla pışpışlayarak kucağımda uyuttum ilk gün 35 dk salladım,gece 2 kez kalktı su verdim yine dua açtım pış pışla uyudu,sabah uyanır uyanmaz meme verdim,cok şükür güzel ilerledi alıştı artık gece meme diye uyanmıuor,kalkmıyor mu kalkıyor ama 1 kere onda da ya pış pış ya da yanıma alıyorjm