Canss3535 4 aylıkken benim bebeğim Her beslenme sonrası kakasını yapıyordu 6-7 kere bende doktora gittim gayet normal dedi bir bebeğin günde 10 defa yapmasıda yada 10 günde bir defa yapmasıda normaldir dedi . Sonrasında tekrar düzene girdi şuan 5 ayını doldurdu tekrar max 2 -3 kere yapıyor eskisi gibi