kerem_imm temel nedeni yanlış öğretilerdir. Her sesin ve rakamın belirlenen bir yazım şekli vardır. Çocuk okula başlamadan yanlış öğrenirse sonradan doğrusunu öğrenmek çok çok zor oluyor. Bir de mesela be, de, fe gibi öğrendikleri zaman okulda ses şeklinde ilerleniyor bbb, ddd, ffd gibi. Çocuk yine bir bocalama dönemi yaşıyor 😊