Kızlar dün kar yağdı çıkmısdım dışarı eve geldim kalbimde bir sızı dün öyle geçti arkadaşımın doğum günü vardı orda oynadık derken sabah oldu sabah bir kalktım sırtım ön orta gögüs kafesim nasıl agrıyor bir baskı var. Anlatamam ilaç içiyorum biraz geçiyor başlıyor . Neden böyle oldu acaba benim bir rahatsızlıgım var onun için 3 haftadır kortizon ilacı kullanıyorum ondan mı oldu desem ? Nolur yazın