Zayna öncelikle göbeğin sezeryan veya normal doğumla bir ilgisi yok bunu bilin normal doğum yapıp göbeği gitmeyen çok kadın gördüm ama mesela ben sezeryan doğum yaptım sıfır göbeğim var yani bu tamamen sizinle ilgili bı durum . Öneriye gelince korse takın ve akışına bırakın 4 5 ay sonra kendiliğinden gidiyor zaten eğer normalde kilonuz yoksa