_mmom
Neden o kadar çok kullanıyorsunuz bebeğinizin kaka sayısı mı fazla benim kızımın laktoz alerjisi vardi çok sık kaka yapardı ama yine bi paketi bitiremiyordum tabi alt acma o
İçin kalın pamuklar oluyor ya onlardan kullanıyorum yani aslında siz hangisinde rahat ediyorsanız onu kullanın bence