Mlkee Iciren varsa kac aylik bebeginiz,hangi cayi veriyorsunuz ve ne kadar iciriyorsunuz?Bi yararini görüyor musunuz?Bize doktorumuz verebilirisiniz bi sakincasi yok demisti ama ben kararsizim acikcasi gece cok uyanıyor tok oldugu halde 😒
Janset2105 Mlkee benim oğlum da doğduğunda çok gazlıydı bir iki haftalıkken veriyordum iyi geliyordu şimdi 5 aylık oldu 3 aylıkken bıraktım gaz sıkıntımız gidince
mbub Mlkee ben humananınkini kullanmıştım 1 haftalık falandı doğumdan itibaren kullanabiliyorsun özellikle gece uykusuna geçmeden bi kaç saat önce içmesi hem gece uykusunu rahat geçiriyor hemde açlık hissini yatıştırıyor bizim dr gece 11 ile 5 arası beslemiyceksin acıkırsa çayını vericeksin demişti bu şekilde uyguladım çok şükür oğlum geceleri kalkmıyor artık şimdi 4 aylık gece beslenmesi yok
MuhammedAmine Mlkee bebeğim 5 ay 19 günlük 30 cc içiyor doktor 90 dedi ama ben yavaş yavş veriyorum zamanla arttırıcam biberonla veriyorım uykusuna bir etki etmedi ama düzenli kullanımda gazını kolay çıkartmasına yardımcı oluyor aktardan tohum olan rezene aldım onu kullanıyorum kendimde içiyorum anason da veriyorum arada aynı ölçüde o güzel uyutuyor
otose_san Mlkee benim kızım da 2 aylık 15 günden itibaren özellikle fazla gazlı olduğu günler de 1 çay kaşığı rezene ya da anason veriyorum geri kalanını da ben içiyorum
Nurtupu Ben hep içirdim. Hipp iyi geceler çayı var içinde kimyon anason Rezene katkılı. 15 günden itibaren kullanılabiliyor. Çok güzeldi kızım severek içti. Ona 2-3 tatlı kaşığı kadar verip gerisini kendim içiyordum ben
Mlkee Janset2105 bizim gaz sıkıntımız olmadi ama gece cok sık uyanıyor 7bucuk aylik acikiyodur diye muhallebi de veriyorum ama yok gene de uyanıyor neler yapiyorum ama olmuyor bide o çayı deneyecem bakalim sagolun
AryamH Mlkee ilk dogdugu siralar ben 2 kupa kendim iciyordum bebegime de bi iki cag kasigi veriyordum gaz icin guzel uyuyordu ama caydan degildi sanirim.