Bende hep hip kullandım ama güç yetmiyor gerçekten bide bizimki ek gıdaya geçti ama diş dönemi olduğu için mamaya düştü - ben çok mama denedim inanın , benim bebeğim 4 aylık bıraktı anne sütünü o yüzden mama konusunda tecrübe edindim . Baby goat kullanıyorum kötü kokuyor ama içerik olarak anne sütüne en benzer olan keçi sütünden yapılıyor benim gıda mühendisi arkadaşım önerdi mama değerlendirmesinde en iyi 2. Çıktı dedi . Fiyatıda inanın diğer mamalardan kat kat iyi