Ybksln Kızar başım çok fena ağrıyor. Parol kullanıyordum bitmiş arveles de zararlı yazıyor çoğu yerde. Siz kullandınız mı hiç sütümü emzirmemi etkileyecekse kullanmiycam😭
threestar Ybksln ben parol dısında kullanılmaz diye biliyorum hamilelikle aynı mantık sanırım, çok geçmiş olsun bu arada 🥺
KadersizMelek Ybksln canım emziren anne de hamile gibi kabul edilip hamilelikte kullanılan ilaçlar veriliyor, şahsen doktorum emziriyorum diye bana da hep hamileymişim gibi verdi ve malesef paroldan başkasını içmedim
Elf_kagn Ybksln doğumdan sonra minoset vermişti kadın doğum doktoru bana parol yoksa minoset başka içmiyorum