Alyam1006 https://imgyukle.com/i/oUbj8A https://imgyukle.com/i/oUbcE1 https://imgyukle.com/i/oUbhqf https://imgyukle.com/i/oUbgNI kullanan var mı sizce hangisi 8 aylık kızım su içmiyor istemiyor sevdirmek istiyorum sizce hangisi
BirAlparslanAnnesi Alyam1006 üçüncü resimdekini kullanıyorum çok memnunum.ilk başlarda beceremedi pipetle çekmeyi 1 ay uğraştı😂hiç zorlamadım üstüne gitmedim doldurdum doldurdum ortaya koydum bi baktım kendi kendine içiyo 😍
Denizmooom Alyam1006 mamajonun almıstım alıştırma bardağı akıtmıyor ama ek gıda zamanı onu almıstım simdi 8 aylık olacak suluğa geçmeyi düşünüyorum. Malesef suyu pek sevemiyorlar her fırsatta teklif edeceksiniz az az da olsa içecek
Sofita Alyam1006 ben nuk kullanıyorum 4. resime benzer model rahatlıkla içiyor yeni 9 aylık oldu. Pipetli denemedim henüz.
BirAlparslanAnnesi Alyam1006 valla bizimki kaldırıp yere atıyor herşeyi yapıyo suluğa ama hiç dökülme yaşamadık geliyor gidiyor hüpletiyo suyu😂
ikizminikler Alyam1006 alıştırma bardaklarını bir yaşına geldiler hala sevmiyorlar en güzeli pipete alıştırmak youtubeda videoları var izle uygula
Alyam1006 MMommymomm akıtıyor mu peki alıştırma bardağı var su standart kapağı 3 delik olandan ama çok akıtıyor
ikizminikler Alyam1006 bence öyle alışınca rahat edersin şuan için küçük meyve suyu pipetlerini bardağa salıp denet ufak ufak almadan önce
gulenadam Alyam1006 yani onu öneriyorlar bebekler seviyor bende onu kullanacağım belki size de fikir olur diyorum