Arkadaşlar 5 ay 5 günlük oğlum var. Bir haftadır beni uyanıkken emmiyor. Eskiden emiyordu şimdi ağzına almıyor günde beş altı kez mama veriyorum. Bı arada mamayı kilo almadığı için başlatmıştı doktorumuz. Ama memeyi de emsin istiyordum çekince sütüm geliyordu yutkunuyordu. Ama artık geceler emiyor uykuluyken o da çok az. Neyse biz üç hafta önce doktor gittik yani dört buçuk aylıkken. Kilosuna 7200 dedi. Doğum kilosu 3660. Şimdi kilosu 7500 7600 falan olmuştur sanırım. Doğum kilosuna göre az alıyor dedi. Oğlum uzun boylu baya. Şöyle bakıyorum zayıf görünüyor gözüme mamayı da öyle iştahlı içmiyor. Acaba boyu uzun olduğu için mi gözüme öyle görünüyor ben mi besleyemiyorum üç saate bir 90 bazen 110 cc içiyor. Bezen bitiremiyor. Uykuda daha güzel içiyor. Acaba biberon deliği mi küçük geliyor artık. Mama içerken çok kıpırdanıyor eliyle yüzüyle oynuyor ovuyor. Neden böyle yapıyor sizce. Ek gıdaya altıncı ay başlayacağım