Ssssraa Sefeff 2 buçuk yaşında. Ben de igor düşünüyorum, hangi modelini kullanıyorsunuz? Kalıplar nasıl?
Ssssraa NamelesS kalıpları nasıl peki sizde ki model hangisi? Yani açıkcası bir sene giysin istemiyorum. Bir no büyük alsam seneye de giyse nasıl olur🥲
NamelesS Ssssraa Ben 1 numara büyük almıştım kızım 2 sene kullandı, üstü deri bağcıklı olan değilde düz olan modeli.
Elif_1309 Ssssraa Tam olarak model hatırlamıyorum canım ama beden olarak büyük aldım zaten belli başlı modelleri var.