Kızlar ya doğduğundan beri prima premium care kullanıyorum bez şimdiye kadar sıkıntı yaşamadım fakat ıslak mendil ilk önce prima kullandım sonra sleepy zeytinyağlıya geçtim onu kullanıyordum sleepy bulamayınca bi seferlik tekrar prima mendil alayım dedim şimdi poposunun arası minik minik sivilce gibi olmus afedersiniz şeyin altı bile pütür pütür sivilce pişik gibi gelmedi bana acaba ıslak mendilden midir? Emziriyorum bide portakal suyu ictim 3.4 gün üst üste oda asitinden olmusmudur yada??