Ay bizim kanayan yaramız biz eski usul değişiyorlar die dümdüz gittik ama değişemeden geldik öncelikle
e devlet üzerinden sağlık raporu formu dolduruyorsunuz
sonra aile hekimine gidiyorsunuz raporu alıyorsunuz halk bank, ziraat ,PTT den hangisi olursa harç parasını yatırıp nüfusa gidiyorsunuz vesikalık fotonuz felan olsun yanınızda nufüs içinde randevu almayı unutmayın bi kaç gün öncesinden kimyasallarla temizlik yapıp parmak izinizi zedelemeyin benim parmak izim sistemde kayıtlı pasaportum da Kİ parmak izimle uyuşmamıştı çünkü 😐